Osobno iskustvo: Kako smršaviti u kratko vrijeme

Godinama se borila s viškom kilograma. Nakon što je skinula malo više od trećine svoje kilaže u samo 6 mjeseci, Tamara Gotovac (27 godina) iz Dubrovnika je odlučila otkriti kako joj je to pošlo za rukom. Nakon niza neuspješnih dijeta, klistira, treninga, pronašla je formulu vitkog tijela i odlučila svima otkriti kako smršaviti u kratko vrijeme (http://betterlifestory.net/kako-brzo-smrsaviti-slijedeci-ove-korisne-prijedloge/).

P: Što te potaknulo da isprobaš još jedan u nizu prijedloga za brzo mršavljenje?

Tamara: Zdravlje. Godinama sam u višku kilograma vidjela samo estetski problem, a odnedavno je moje zdravlje počelo ispaštati zbog tog. Prije sam se samo nervirala sa slojevima koji bi kipjeli preko hlača, ali sada sam u njima vidjela prijetnju svom životu. Dijagnosticirano mi je stanje predijabetesa. Iako sam neko vrijeme pokušavala smanjiti broj na vagi, nije mi polazilo za rukom. Više sam bila gladna nego sita, ali pomaka nije bilo. Ili je bio tako mali da nije bio vrijedan spomena.

brzo_smrsavljenje

P: Koje sve metode mršavljenja si do sada isprobala?

Tamara: Bila sam na svim popularnim dijetama. Najviše mi je prijala UN dijeta jer sam izgubila 15 kg i pri tom nisam bila gladna. Međutim, nakon što sam počela normalno jesti, kilogrami su se opet nagomilali. Mesna dijeta mi je bila najteža jer nisam ljubitelj mesa. Poslije nje odmah na popisu mi je keto dijeta. Nikako mi nije prijala. Dalo bi se tu nabrajati još dijeta do sutra, jer sam gotovo 3 godine vodila bitku sa salom. Kupila sam si traku za trčanje i isprva sam samo ubrzano hodala, a onda i konačno uspjela potrčati sa svojih 112 kg. Ne mogu reći da nije dalo rezultate, ali na taj broj kilograma to nije bilo ništa. Dugo sam se vrtjela oko zastrašujuće brojke 100! Tada sam se odlučila za odlazak na grupni trening, jer sam mislila da će me sve one zgodne cure motivirati. U mom slučaju je to djelovalo.

P: Konačno si uspjela, pa nam otkrij kako sršaviti v kratko vrijeme?

Tamara: Sad će zvučati kao kliše, ali balansirana prehrana i 4-5 puta tjedno trening. Zapratila sam na Instagramu sve poznate fitness trenere i slijedila njihove savjete. Doručkovala sam redovito što prije nije bio slučaj. I to uglavnom proteine. Pazila sam da unosim dovoljno vlakana i ugljikohidrata. Netko će reći da se ugljikohidrati trebaju izbaciti u potpunosti, no to nije točno. Pogotovo ako naporno i redovito trenirate. Kada se kaže ugljikohidrati, svi misle na kruh i peciva. Ne, u ovom slučaju su to riža i kuhan krumpir. Također se trebaju unositi proteini i to životinjskog podrijetla (meso, jaja, mlijeko). Meso sam uglavnom kuhala ili pržila na samo par kapi maslinovog ulja. Jela sam 4-5 obroka dnevno i kada god bih imala krizu, pojela bih šaku orašastog voća. To me spasilo. Pila sam dosta obične vode i iz dana u dan primjećivala napredak.

P: Hoćeš da kažeš da nisi bila na dijeti?

Tamara: Da, ovo nije dijeta već normalan režim prehrane. Pogledajte samo koliko nepotrebnih stvari unesemo u sebe tijekom dana. Ne treba se čovjek odricati svega, već treba izbalansirati obroke i paziti kako kombinira namirnice. Umjesto da pojedem 2 tanjura gulaša s krumpirom, ja sam jela jednu šniclu s 2 kuhana krumpira i brokulom. S njom ne možete pogriješiti jer je iznimno zdrava. Poslije 20 h nisam ništa jela i pazila sam da idem svaku večer u isto vrijeme na spavanje. To je vrlo važna stvar za pravilno funkcioniranje organizma.

P: Kako si se uspijevala držati tog rasporeda s obzirom na to da radiš?

Tamara: Mislila sam da će biti teško, ali su mi pomogle plastične posude. Navečer bih si spremila obroke za cijeli dan i podijelila ih u posude. Tako bih uvijek u isto vrijeme jela zdrav obrok. Užina je uvijek bila ista, neka voćka ili orašasto voće. Na treninge sam išla najmanje 4 puta tjedno, a ako bih imala slobodnog vremena, jedan dan bih otišla i na trčanje ili vožnju biciklom. 2 dana u tjednu ne bih trenirala kako bih mišićima dala dovoljno vremena da se oporave. Samo si trebate zadati cilj i slijediti zdrav režim prehrane. Naravno, treninzi su iznimno važni zbog cjelokupnog zdravlja, a ne samo zbog mršavljenja. Ako sam ja mogla sa 112 kg spasti na 68 kg u samo 6 mjeseci, svi mogu ostvariti dobre rezultate. Najvažnije, moje zdravstveno stanje se drastično poboljšalo.

Tajna vitkog tijela je otkrivena i mnogi će zahvaljujući jednostavnom jelovniku i malim promjenama prehrambenih navika moći skinuti višak kilograma koji im kvari cjelokupan izgled.

Kako smršaviti u kratko vrijeme je pitanje koje si trebate postaviti ne samo da biste stali u omiljene traperice, haljinu ili osvojili neku osobu. To je pitanje koje si trebate postaviti zbog svog cjelokupnog zdravlja, jer višak kilograma nikom nije donio ništa dobro. Pokušajte samo jedan mjesec slijediti ovih nekoliko prijedloga i vidjet ćete koliko bolje i zdravije ćete se osjećati. A tek kada se kilogrami krenu topiti…

Čitajte i o temi: dobro osječanje

Osobno iskustvo: Kako smršaviti u kratko vrijeme