Dodatni proteini za vaše mišiće

Vašim mišićima glavna hrana jesu proteini. Sigurno ste čuli da ako želite povećati vašu mišićnu masu, osim redovne i pravilne fizičke aktivnosti, koja nekada zaista može biti teška i naporna, morate povećati unos proteina u vaše tijelo.

Izvora proteina u prirodi ima na pretek, a možemo ih pronaći gotovo svugdje, u različitim količinama naravno. Tako su najzastupljeniji izvori istih meso, riba, mliječni proizvodi i koštunjavo voće.

Povećavanje mišićne mase

Kada su ona dva koraka u pitanju većina obično misli da griješi u onom prvom – u fizičkoj aktivnosti. Iako nije rijetko da se vježbe i aktivnosti ne izvode pravilno, vrlo je čest slučaj da se bespotrebnim povećavanjem tempa i opterećenja vaš organizam zapravo stvar kontra efekt. U ovakvim slučajevima mnogo je češće da proteini za masu nisu uneseni u dovoljnoj količini i na povoljan način.

Osim standardne hrane u kojoj ima pregršt proteina, ovakvu hranu za vaše tijelo i mišiće možemo pronaći i u obliku wheya i drugih suplemenata u sportskim radnjama. Obično postoje predrasude prema suplementaciji, uzrokovane krivim mišljenjem da je štetna za naše tijelo. Takve predrasude su neosnovane i u većini slučajeva zadržavaju sportaše da poboljšaju svoje tijelo.

Suplementi ili prehrana

Sada dolazimo do onog ključnog dijela gdje većina griješi i kaže – Aha, tako dakle, ja mogu koristiti suplemente bez problema, meni ishrana ne treba! Ovo je naravno velika greška, zapamtite vrlo dobro prehrana ne može bez suplementacije, kao što suplementacija ne može bez prehrane.

Da bi proteini za masu bili uključeni kao suplement prvo je potrebno da vaša ishrana bude usklađena, puna proteina iz prirode. Naravno sklad u našem tijelu je najbitniji, pa se ne smiju zanemariti niti ostale tvari kakve su minerali, vitamini i sve ono ostalo što čini naše tijelo.

Za kraj nam ostaje samo da vam kažemo da proteini za masu ne mogu napraviti čudo i da rezultate ne očekujete u kratkom roku. Treniranje i zdrav život obuhvaćaju mnogo sfera i zavise od mnogo promjenjivih faktora koje imate mogućnost kontrolirati. Nemojte prokockati ovu mogućnost već napravite korak ka bolje životu. Počnite se hraniti i živjeti zdravo!

Dodatni proteini za vaše mišiće